ΕΡΤ1
ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΙΙ
Ο Νικόλας πιέζει ώστε η Έφη να καταθέσει για τον θάνατο του μαθητή
Ημερομηνίες μετάδοσης: Δευτέρα 4 και Τρίτη 5 Μαρτίου 2024,
στις 21:45
Ο Νικόλας θεωρεί ότι πιθανή κατάθεση της Έφης, θα είναι σημαντική στην έρευνα για τον ρόλο του γιου του Δαμασκηνού το βράδυ που σκοτώθηκε ο μαθητής. Ωστόσο, αυτό τον φέρνει σε ένταση με την Πέρσα, ενώ και η Δάφνη προσπαθεί να αποτρέψει την κόρη της από μία τέτοια κατάθεση. Από την άλλη, ο Χρήστος προσπαθεί να διεισδύσει στη συμμορία ανηλίκων.
Μη χάσετε τις καταιγιστικές εξελίξεις της ψυχολογικής σειράς μυστηρίου «Κάνε ότι κοιμάσαι ΙΙ», που μεταδίδεται από την ΕΡΤ1, κάθε Δευτέρα και Τρίτη, στις 21:45.
Δείτε το τρέιλερ.
Ημερομηνία μετάδοσης: Δευτέρα 4 Μαρτίου 2024, ώρα 21:45
Επεισόδιο 47ο: Η Πέρσα δυσκολεύει την έρευνα της Αστυνομίας, στην προσπάθειά της να προστατέψει τις μαθήτριές της από τον άνθρωπο που έβαλε την κάμερα στα αποδυτήρια. Ο Μάκης επιμένει να εξασφαλίσει τη στήριξη του Ίκαρου για να προστατέψει την ενδεχόμενη εμπλοκή του Χρήστου στη συμμορία ανηλίκων που σκότωσε τον μαθητή.
Γιατί λιποθυμά ο Λάμπης στην παρουσίαση των υποτροφιών του ιδρύματος του Δαμασκηνού; Ποιος προσπαθεί να τον καθησυχάσει; Ο Χρήστος προσπαθεί να διεισδύσει στη συμμορία, ζητώντας τη βοήθεια του Σταύρου, ο οποίος δεν ανοίγει τα χαρτιά του και δεν θέλει να έχει σχέσεις με αυτό.
Ο Νικόλας υποστηρίζει ότι η πιθανή κατάθεση της Έφης θα είναι σημαντική στην έρευνα για τον ρόλο του γιου του Δαμασκηνού το βράδυ που σκοτώθηκε ο μαθητής, γεγονός που τον φέρνει σε ένταση με την Πέρσα. Η Δάφνη, από την άλλη, προσπαθεί να αποτρέψει την κόρη της από μία τέτοια κατάθεση.
Η Μπετίνα νιώθει άχρηστη και παραιτείται από την πιθανότητα να βρει κάποια δουλειά. Γιατί προσπαθεί ο Δαμασκηνός να κερδίσει την εμπιστοσύνη και την υπομονή του Ίκαρου; Τι θα κάνει ο Αχιλλέας όταν η Πέρσα του αποκαλύπτει ότι κάποιος κατέγραφε τα παιδιά στα αποδυτήρια;
Ημερομηνία μετάδοσης: Τρίτη 5 Μαρτίου 2024, ώρα 21:45
Επεισόδιο 48ο: Η Αστυνομία έχει στοιχεία για συμπλοκές συμμοριών ανηλίκων και εξετάζει τη συμμετοχή του Φλωρή και του Γιώργου το μοιραίο βράδυ. Ο Χρήστος καταλαβαίνει ότι κανένας δεν πρόκειται να μιλήσει αν δεν πιεστεί και προσπαθεί να επισπεύσει τον τρόπο που θα μπει ο ίδιος σε αυτές τις συμμορίες, παριστάνοντας τον μαθητή.
Στην κατάθεσή τους, ο Σταύρος καλύπτει τον Φλωρή και λέει ψέματα για το μοιραίο βράδυ. Η σχέση της Αμάντας με τον Φλωρή τής δημιουργεί προβλήματα με τις φίλες της και η Λέτα τής ζητάει να το σκεφτεί.
Ο Ίκαρος προτείνει στον Μάκη να του δώσει μια ευκαιρία να τον πείσει για την εμπλοκή του Χρήστου στις συμμορίες. Του ζητάει να κάνουν ένα ραντεβού οι τρεις τους στο γραφείο του. Τι φοβάται και αλλάζει γνώμη ο Μάκης;
Ποια πίεση συνεχίζει να ασκεί ο Δαμασκηνός στην Καμβύση για τη στήριξη της πολιτικής της παράταξης και τι προκαλεί η επιφύλαξή της; Πώς αντιμετωπίζει η Δάφνη τον Νικόλα στην πίεσή του να καταθέσει η κόρη της; Γιατί παρακολουθεί η Αστυνομία τον γιο του Δαμασκηνού και τι πηγαίνει να καταθέσει ο Λάμπης;
Η υπόθεση…
Ο Νικόλας (Σπύρος Παπαδόπουλος) ζει απομονωμένος σε ένα τροχόσπιτο, έχοντας παραιτηθεί από το σχολείο μαζί με τον Κάσδαγλη (Βασίλης Ευταξόπουλος). Με τους εφιάλτες να τον βασανίζουν και τη σκέψη στα θύματα από το μακελειό, δέχεται να γνωρίσει τον διευθυντή ενός γνωστού ιδιωτικού σχολείου, όταν ο Κάσδαγλης τον παρακαλεί να σκεφτεί το ενδεχόμενο να δουλέψουν εκεί.
Αβέβαιος για την απόφασή του, ο Νικόλας γίνεται μάρτυρας της άγριας δολοφονίας ενός άλλου καθηγητή, στη διάρκεια της δεξίωσης του σχολείου. Αυτό που τον βοηθάει στην απόφασή του, είναι ότι λίγη ώρα πριν βρεθεί νεκρός, ο καθηγητής τον είχε προειδοποιήσει να μη δεχτεί την πρόσληψή του σε αυτό το σχολείο.
Αντιμέτωπος με μια νέα πραγματικότητα κι έναν λαμπερό κόσμο προνομίων και εξουσίας, ο Νικόλας εστιάζει στην αγάπη του για τα παιδιά, τα οποία υποφέρουν από τις δικές τους ίντριγκες και παραβατικές συμπεριφορές. Πέρα όμως από τη σκληρότητά τους, έχει να αντιμετωπίσει και τον κυνισμό της δικής του κόρης (Γεωργία Μεσαρίτη), η οποία δεν μπορεί να ξεπεράσει το τραύμα από τον χαμό του φίλου της.
Η γνωριμία του με μια άλλη καθηγήτρια, την Πέρσα (Τζένη Θεωνά), ξυπνάει μέσα του συναισθήματα που είχε στερηθεί για καιρό. Η αρχική σύγκρουση δύο πολύ διαφορετικών, αλλά βαθιά τραυματισμένων ανθρώπων, θα εξελιχθεί σε μια δυνατή ερωτική σχέση. Η Πέρσα, άλλωστε, θα είναι από τους ελάχιστους συμμάχους που θα έχει ο Νικόλας όταν βρεθεί αντιμέτωπος με τις συνωμοσίες του φωτεινού αυτού κόσμου.
Ποιοι κρύβονται πίσω από τη δολοφονία του καθηγητή; Τι θα κάνει ο Νικόλας όταν ο Κάσδαγλης βρεθεί ένοχος για ανθρωποκτονία; Και κυρίως ποιος ανοιχτός λογαριασμός με το παρελθόν θα φέρει τον Νικόλα και την κόρη του αντιμέτωπους με τη μεγαλύτερη απειλή;
Παίζουν: Σπύρος Παπαδόπουλος (Νικόλας Καλίρης), Τζένη Θεωνά (Πέρσα), Βασίλης Ευταξόπουλος (Στέλιος Κάσδαγλης), Μιχάλης Οικονόμου (Ίκαρος), Ιωάννα Ασημακοπούλου (Δάφνη), Νικολέτα Κοτσαηλίδου (Άννα Γραμμικού), Φωτεινή Μπαξεβάνη (Μπετίνα Βορίδη), Δημήτρης Καπετανάκος (Κωνσταντίνος Ίσσαρης), Αλέξανδρος Καλπακίδης (Λημνιός), Ηλιάνα Γαϊτάνη (Χρύσα), Χριστόδουλος Στυλιανού (Σταματάκης), Λήδα Ματσάγγου (Δέσποινα), Γιώργος Δεπάστας (Λάκης Βορίδης), Στέργιος Αντούλας (Πέτρος), Γεωργία Μεσαρίτη (Νάσια Καλίρη), Χρήστος Διαμαντούδης (Χρήστος Γιδάς), Βίκυ Μαϊδάνογλου (Ζωή Βορίδη), Βασίλης Ντάρμας (Μάκης Βελής), Νικόλας Χαλκιαδάκης (Γιώργος), Μιχάλης Αρτεμισιάδης (Σταύρος), Κατερίνα Κρανίδη (Αμάντα), Τίτος Πινακάς (Πέρης), Αλέξανδρος Τωμαδάκης (Λάμπης), Φαίη Φραγκαλιώτη (Έφη), Πωλίνα Μπέτση (Λέτα), Κάτια Νεκταρίου (Μαργαρίτα), Ευάγγελος Σαμιώτης (Κώστας), Νικόλας Παπαδομιχελάκης (Τόλης), Μάκης Παππάς (Βασίλης).
Σενάριο: Γιάννης Σκαραγκάς
Σκηνοθεσία: Αλέκος Κυράνης, Μάριος Βαλάσης
Διεύθυνση φωτογραφίας: Έλτον Μπίφσα, Γιώργος Αποστολίδης
Σκηνογραφία: Αναστασία Χαρμούση
Κοστούμια: Ελίνα Μαντζάκου
Πρωτότυπη μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος
Μοντάζ: Νίκος Στεφάνου
Οργάνωση Παραγωγής: Ηλίας Βογιατζόγλου, Αλέξανδρος Δρακάτος
Executive producer: Άννα Λεμπέση
Παραγωγός: Νίκος Κάλης
Εκτέλεση παραγωγής: SILVERLINE MEDIA PRODUCTIONS Α.Ε.
Παραγωγή: ΕΡΤ
Φωτογραφικό υλικό 47ου επεισοδίου
Φωτογραφικό υλικό 48ου επεισοδίου