ΕΡΤ1 – Τροποποιήσεις & ενημερωτικό σημείωμα προγράμματος
ΣΑΒΒΑΤΟ 9/8/2025
—————————
20:30 ΜΠΑΣΚΕΤ – ΦΙΛΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ
ΕΛΛΑΔΑ – ΣΕΡΒΙΑ
22:45 #ΠΑΡΕΑ (Ε) (Αλλαγή ώρας)
00:55 ΞΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ (Αλλαγή ώρας)
«Σημείο υπεροχής» (Vantage Point)
—————————
02:25 ΧΩΡΙΣ ΠΥΞΙΔΑ (Ε) ημέρας
03:05 ΖΑΚΕΤΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ (Ε) ημέρας
04:00 100 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ (Ε) ημέρας
ΚΥΡΙΑΚΗ 10/8/2025
————————–
20:30 ΜΠΑΣΚΕΤ – ΦΙΛΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ
ΕΛΛΑΔΑ – ΙΣΡΑΗΛ
22:45 ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΟΥΤΙ (Ε) (Αλλαγή ώρας)
00:45 ΞΕΝΗ ΤΑΙΝΙΑ (Αλλαγή ώρας)
«Η αρπαχτή» (Snatch)
—————————
02:25 ΧΩΡΙΣ ΠΥΞΙΔΑ (Ε) ημέρας
03:05 ΖΑΚΕΤΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ (Ε) ημέρας
04:00 100 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ (Ε) ημέρας
Επίσης, σας ενημερώνουμε ότι από την Τρίτη 12 Αυγούστου, στις 21:00 στην ΕΡΤ1 θα μεταδίδεται σε επανάληψη η ελληνική σειρά «Η ΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΚΑΛΛΑΣ».
Συγκεκριμένα:
Τρίτη 12/8/2025 – Επεισόδιο 1ο: «La Paloma»
Τετάρτη 13/8/2025 – Επεισόδιο 2ο: «Το μολυβένιο στρατιωτάκι»
Πέμπτη 14/8/2025 – Επεισόδιο 3ο: «Ο έρωτας είναι ατίθασο πουλί»
Παρασκευή 15/8/2025 – Επεισόδιο 4ο: «Vissi d’ Arte, Vissi d’ Amore»
Δευτέρα 18/8/2025 – Επεισόδιο 5ο: «Από Μηχανής Θεός»
Τρίτη 19/8/2025: – Επεισόδιο 6ο: «Βάλε φωτιά»
Τετάρτη 20/8/2025 – Επεισόδιο 7ο: «Χελιδόνια»
Πέμπτη 21/8/2025 – Επεισόδιο 8ο: «Προς την ελευθερία»
Παρασκευή 22/8/2025 – Επεισόδιο 9ο: «Λικέρ μπανάνα»
Επεισόδιο 1ο: «La Paloma»
Αθήνα, άνοιξη 1937. Η Μαρία, η Λίτσα κι η Τζάκι φτάνουν με το πλοίο από τη Νέα Υόρκη στο λιμάνι του Πειραιά. Στην Αθήνα, οι τρεις γυναίκες συναντούν ανυπέρβλητες δυσκολίες, για τον λόγο αυτό, η Λίτσα ελπίζει στην οικονομική βοήθεια της μητέρας της, Φρόσως. Στο μεταξύ, η Μαρία θέλει να πουλήσει την πατέντα του πατέρα της, μία κρέμα για την ουλίτιδα, και με τα χρήματα αυτά να τον φέρει στην Ελλάδα. Η Λίτσα πιέζει τη Μαρία να συμμετάσχει στην οντισιόν «La Paloma», που διοργανώνει η διάσημη Ισπανίδα δασκάλα φωνητικής Ελβίρα ντε Ιντάλγκο.
Επεισόδιο 2ο: «Το μολυβένιο στρατιωτάκι»
Αθήνα – άνοιξη 1941. Ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος έχει αρχίσει. Οι Ιταλοί έχουν εγκατασταθεί στην Αθήνα. Στο ωδείο, οι Έλληνες προωθούν τις δικές τους τραγουδίστριες υπονομεύοντας τη 17χρονη Μαρία. Η Λίτσα εξασφαλίζει τη βοήθεια του Μπονάλτι, ενός Ιταλού στρατηγού, ο οποίος ενθουσιάζεται με τη φωνή της Μαρίας. Ωστόσο, η Μαρία δεν θέλει να συνεργαστεί με τον εχθρό και επιπλέον ερωτεύεται τον Ρόμπερτ, έναν Άγγλο στρατιώτη.
Επεισόδιο 3ο: «Ο έρωτας είναι ατίθασο πουλί»
Αθήνα – καλοκαίρι 1942. Η Ελβίρα, η Ισπανίδα δασκάλα, πιστεύει ότι η άπειρη Μαρία θα ερμηνεύσει σωστά τον ρόλο μιας έμπειρης γυναίκας όπως είναι η Τόσκα, μόνο αν η ίδια αποκτήσει εμπειρίες ζωής. Έτσι την ενθαρρύνει να ζήσει τον έρωτά της με τον Ρόμπερτ. Όταν, όμως, η Μαρία αρχίζει να παραμελεί το τραγούδι για να βρίσκεται κοντά στον Ρόμπερτ, η Ελβίρα φοβάται ότι το σχέδιό της θα γυρίσει μπούμερανγκ.
Επεισόδιο 4ο: «Vissi d’ Arte, Vissi d’ Amore»
Αθήνα – καλοκαίρι 1942. Η Ελβίρα αποφασίζει να βοηθήσει τη Μαρία και τον Ρόμπερτ να ζήσουν τον έρωτά τους. Όμως, ο νεαρός Άγγλος έχει διαφορετικά σχέδια για τη Μαρία. Τότε, η Ελβίρα θα πρέπει να πάρει μια πολύ σκληρή απόφαση για τη Μαρία, καθώς η πραγματική ζωή της παραλληλίζεται με το δράμα της Τόσκα. Η ζωή μπερδεύεται με την τέχνη…
Επεισόδιο 5ο: «Deus ex machina»
Αθήνα – άνοιξη 1943. Ο Όσκαρ Μπότμαν, ένας ευγενικός Γερμανός αξιωματικός και μεγάλος θαυμαστής της Μαρίας, την επιβάλλει ως πρωταγωνίστρια στο έργο «Στον κάμπο». Αυτό προκαλεί συγκρούσεις ανάμεσα στη Μαρία και τον Μαγκλιβέρα, τον διάσημο βαρύτονο συμπρωταγωνιστή της και γνωστό αντιστασιακό, ο οποίος τη σαμποτάρει συνεχώς. Έτσι, η Μαρία θα βρεθεί σε απόγνωση.
Επεισόδιο 6ο: «Βάλε φωτιά»
Αθήνα – άνοιξη 1943. Ο Μαγκλιβέρας θεωρεί τον Μπότμαν και τη Μαρία συνεργούς στην κλοπή του «αρπιστή», ενός κυκλαδικού ειδωλίου, που εξαφανίστηκε από το μουσείο. Αποφασίζει να βγάλει τη Μαρία από τη μέση, σκηνοθετώντας ένα ατύχημα πάνω στη σκηνή.
Στις πρόβες, οι δυο τους αρνούνται σθεναρά τον έρωτα που υποβόσκει. Από τη μία η Μαρία πρέπει να παρακάμψει τον Μαγκλιβέρα, για να διερευνήσει την περίεργη δράση του Μπότμαν σχετικά με τον αρπιστή, κι από την άλλη ο Μαγκλιβέρας πρέπει να ξεφορτωθεί τη Μαρία, για να φτάσει στον αρπιστή.
Επεισόδιο 7ο: «Χελιδόνια»
Αθήνα – καλοκαίρι 1944. Η Ελλάδα βρίσκεται ακόμα υπό Γερμανική Κατοχή. Η Μαρία με τον Μαγκλιβέρα ονειρεύονται μια ζωή μαζί ελεύθεροι σαν τα χελιδόνια. Η ελπίδα για ελευθερία παρουσιάζεται μέσω του Γερμανού μαέστρου Χανς Χόρνερ στο ανέβασμα της όπερας Fidelio. Με τη βοήθειά του, η όπερα θα ταξιδέψει στην Ευρώπη με πρωταγωνιστές τη Μαρία και τον Μαγκλιβέρα. Η πιθανότητα της ελευθερίας είναι πιο ζωντανή από ποτέ. Όμως, ο αρχηγός της Γερμανικής Αστυνομίας, ο Σιάμανα, υποψιάζεται τον Χόρνερ.
Επεισόδιο 8ο: «Προς την ελευθερία»
Αθήνα – καλοκαίρι 1944. Ο Σιάμανα συλλαμβάνει τον Χόρνερ. Η Μαρία με τον Μαγκλιβέρα οργανώνουν ένα παράτολμο σχέδιο διάσωσής του. Ο Σιάμανα τους παρακολουθεί στενά. Κατά την προετοιμασία, η Μαρία ανακαλύπτει ένα καταλυτικό μυστικό για τη σχέση της με τον Μαγκλιβέρα. Η ψυχή της βουλιάζει, αλλά η παράσταση πρέπει να συνεχιστεί.
Επεισόδιο 9ο: «Λικέρ μπανάνα»
Αθήνα – Οκτώβριος 1944.
Ο πόλεμος τελειώνει. Οι Γερμανοί αποχωρούν απ’ την Ελλάδα. Η Μαρία πρέπει να περάσει τις εξετάσεις του πιάνου για να μπορεί να ανήκει στο δυναμικό της Λυρικής. Το προηγούμενο βράδυ, βοηθά τη Τζάκι να συναντήσει κρυφά τον Μιλτιάδη Εμπειρίκο. Εκεί παρασύρεται από τη γεύση του λικέρ μπανάνας με αποτέλεσμα το επόμενο πρωί να εμφανιστεί αργοπορημένη στις εξετάσεις για το δίπλωμα.
Η Μαρία συγκρούεται με τον Συναδινό, τον καινούργιο διευθυντή της Λυρικής Σκηνής κι ο Μιλτιάδης «παγώνει» τους αρραβώνες του με τη Τζάκι.