ΕΡΤ3 – Δραματικές ταινίες σε πρώτη τηλεοπτική μετάδοση

ΕΡΤ3 – Δραματικές ταινίες σε πρώτη τηλεοπτική μετάδοση

ΕΡΤ3 – Δραματικές ταινίες σε πρώτη τηλεοπτική μετάδοση
Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου & Σαββατοκύριακο 1 και 2 Οκτωβρίου στις 23:00

Τρεις δραματικές ταινίες, σε πρώτη τηλεοπτική μετάδοση, παρουσιάζει η ΕΡΤ3 την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου και το Σαββατοκύριακο 1 και 2 Οκτωβρίου στις 23:00.
Πρόκειται για το ιρανοκαναδικό δράμα Εκεί που πέφτει η βροχή, εμπνευσμένο από αμφιλεγόμενες ιατρικές-ηθικές ανησυχίες, τo γαλλικό φιλμ Σεζάρ και Ροζαλί, μια λυρική ταινία που διηγείται την ιστορία ενός ερωτικού τρίο και μιας εκκολαπτόμενης φιλίας, και το αμερικανικής παραγωγής Ντάρλινγκ, μία από τις μεγαλύτερες κινηματογραφικές επιτυχίες της δεκαετίας του ’60.

Παρασκευή 30 /9
23:00 | ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ Η ΒΡΟΧΗ 
[THE RAIN FALL WHERE IT WILL]

Δραματική ταινία παραγωγής Ιράν/Καναδά 2020, διάρκειας 86’.
Σκηνοθεσία: Majid Barzegar
Πρωταγωνιστούν: Nazanin Ahmadi,Alireza Sani Far,Mazdak MirabediniΑν και ξεκινά ως ταινία για την ευθανασία, εισάγει σιγά σιγά στοιχεία σουρεαλισμού και παραξενιάς, γεμάτη μαγεία, ελπίδα και πράξεις που θα μπορούσαν να θεωρηθούν θαύματα. Η επεξεργασία της εικόνας είναι εξαιρετική, επιτυγχάνοντας μια ατμόσφαιρα ονειρικής ιστορίας. Η ταινία  είναι εμπνευσμένη από αμφιλεγόμενες ιατρικές-ηθικές ανησυχίες. Οι θεατές αποφασίζουν μόνοι τους.Υπόθεση: Η Σάρα είναι μια αξιοσέβαστη νοσοκόμα σε ένα απ’ τα μεγαλύτερα νοσοκομεία της Τεχεράνης, όπου αναλαμβάνει την φροντίδα των ασθενών που δεν έχουν ελπίδες ανάρρωσης, δίνοντας τέλος σε αυτούς που υποφέρουν, ακόμα κι αν οι οικογένειες τους δεν το γνωρίζουν. Όλα πάνε καλά γι’ αυτήν, μέχρι που της ζητείται να προσφέρει κατ οίκον  νοσηλεία σε έναν ασθενή, που ζει στη βίλα του κοντά στη θάλασσα.

 

Σάββατο 1/10
23:00 |  ΣΕΖΑΡ ΚΑΙ ΡΟΖΑΛΙ
[CESAR ET ROSALIE]

Ρομαντική δραματική ταινία παραγωγής  Γαλλίας 1972, διάρκειας 106΄.
Σκηνοθεσία: Κλοντ Σοτέ
Πρωταγωνιστούν: Ιβ Μοντάν, Ρόμι Σνάιντερ, Σάμι ΦρέιΜια λυρική, ευαίσθητη ταινία που μιλά για τον έρωτα, την ελευθερία, τη φιλία και τις επιλογές που καθορίζουν τελικά τη ζωή ενός ανθρώπου. Με ένα θέμα που θυμίζει την ταινία “Ζιλ και Ζιμ” ο Κλοντ Σοτέ πλάθει μια διαπεραστική, ψυχολογική ταινία που αγγίζει όλα τα διλήμματα των ερωτευμένων. Αλλά ταυτόχρονα και μια σπουδή πάνω στα κοινωνικά ήθη της δεκαετίας του ’70, όταν ήταν πρόεδρος της Δημοκρατίας ο Πομπιντού. Με τους Ιβ Μοντάν, Σάμι Φρέι και την υπέροχη Ρόμι Σνάιντερ, ενώ σε δεύτερο ρόλο εμφανίζεται και η Ιζαμπέλ Ιπέρ στο κινηματογραφικό της ντεμπούτο.

Υπόθεση: Στο Παρίσι, η όμορφη ζωντοχήρα Ροζαλί περνάει τον χρόνο της με τον Σεζάρ, έναν χοντροκομμένο αλλά καλόκαρδο έμπορο παλιοσίδερων. Σε έναν γάμο συναντά την πρώτη της αγάπη , τον Νταβίντ, έναν συνεσταλμένο καλλιτέχνη κόμικ. Παρά τις προσπάθειες του Σεζάρ να αποθαρρύνει την αναθέρμανση των σχέσεων τους, η Ροζαλί το σκάει με τον Νταβίντ. Αναστατωμένος που τον παράτησε, ο Σεζάρ τους αναζητά και προσφέρει στη Ροζαλί το παλιό εξοχικό της οικογένειας του, σε ένα νησάκι του Ατλαντικού, το οποίο και του ανήκει. Αυτή το αποδέχεται, κι όλη η οικογένεια μαζεύεται εκεί για το καλοκαίρι, αλλα η Ροζαλί πέφτει σε κατάθλιψη. Για να την βοηθήσει, ο Σεζάρ ξεκινάει να βρει τον Νταβίντ, με σκοπό να τους ξαναφέρει κοντά.

 

Κυριακή 2/10
23:00 |  ΝΤΑΡΛΙΝΓΚ
[DARLING]
Ασπρόμαυρο, ρομαντικό δράμα παραγωγής Η.Π.Α. 1965, διάρκειας 120’
Σκηνοθεσία: John Schlesinger
Πρωταγωνιστούν: Julie Christie, Dirk Bogarde, Laurence HarveyΜία από τις μεγαλύτερες κινηματογραφικές επιτυχίες της δεκαετίας του ’60, το Darling χάρισε το Όσκαρ στην πρωταγωνίστριά του Τζούλι Κρίστι κι έκανε διεθνώς γνωστό τον σκηνοθέτη Τζον Σλέσιντζερ (Ο καουμπόι του μεσονυχτίου, Ο άγνωστος του Πασίφικ Χάιτς).

Υπόθεση: Ξεκινώντας από έναν επιτυχημένο τηλεοπτικό δημοσιογράφο, ένα νεαρό μοντέλο χρησιμοποιεί τους άνδρες για να ανέβει επαγγελματικά στο γεμάτο προκλήσεις Λονδίνο του ΄60. Η νεαρή Νταϊάνα Σκοτ είναι αποφασισμένη να κατακτήσει όλα όσα ονειρεύεται στη ζωή της. Με όπλο την ομορφιά της, γοητεύει  όσους άντρες συναντά, αντιμετωπίζοντάς τους σαν σκαλοπάτια στη σκάλα που οδηγεί στην εκπλήρωση των στόχων της. Δυστυχώς για εκείνη, η «κορυφή» είναι μια ακαθόριστη ιδέα και το κόστος κατάκτησης αυτής της φαντασίωσης ενδέχεται να είναι πολύ βαρύ. Τελικά, η ισορροπία των σχέσεων δεν είναι τόσο σταθερή όσο πιστεύει και οι ρόλοι του θύτη και του θύματος δεν είναι δεδομένοι.